Kardeşime tablet almamız gerekiyorda
*400 tl civarı düşünüyorum
*ekranı kötü olmayan (çözürnürlügü iyi ve LP'nin ucuz tabletler için dediği kötü ekran olmasın)
*Çoğu uygulamayı ve oyunu açabilecek donanıma sahip(Kullandığım için çözünürlükle artabilir ama GM Discovery civarlarında)
*Ön ve arka kamerası olan (Özellikle arka kameranın GM Discovery gibi olması iyi olur.GMD'nin fotoğrafı bence çok çok iyi değil ama video çekimi güzel.Megapixelden çok kaliteli çekim yapması)
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kamera problem olmasaydı Nexus 7 2012 derdim.
Bende tam bunu yazacaktım nasıl diye teşekkür ederim
Bende lg g pad 8.3 var.500 tl civarına almıştım. Aşırı memnunum.Bulursan kaçırma derim.
Smt230 tavsiye ederim o fiyatlara. Çünkü ekranı gerçekten iyi. Ve 1 buçuk gb ram gayet yeterli.