İzmirli Kanada'ya Yerleşirse. 😀 😀 😀
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

amerkialı oda izmirli hikayeyi almış 😀
Ben olsam geri dönmem. Memleket gibisi yok ancak new yorkta az buz değil. 😀
Adam hayata küsmüş resmen 2 aya kalmadan.:D Yollara niye tuz atılmaması gerektiğini acı bir şekilde anlamış.:)
Dönmeyi düşündürecek sebep nedir ? 😀 @atom
Yaza İzmire gelirsen buluşmayı mutlaka yapalım. Konuşuruz. 🙂 @atom
@teknoseyir buluşması.:)
Gel gel. O tarihe kadar kimsenin bahanesi kalmamış olur. Mehmet'in (@kahraman810) dediğini gibi @teknoseyir İzmir buluşmasını yaparız. 🙂 @atom
Hazirana 1-2 hafta kala İzmir de bulunan Teknoseyir Müdavimleri için aralıklarla duyuru yapmaya başlarım. Gelebilen gelir, gelemeyen için olursa ileri ki zamanlarda yine küçük bir buluşma ayarlamaya çalışırız. @atom
Şimdilik bir şey diyemiyorum. Dediğim gibi hazirana 1-2 hafta kala onu da kararlaştırırız. Benim tercihim Konak-Alsancak tarafından yana. Tabii ki buna ortak bir karar alınması gerekiyor. 🙂 @atom