Mustafa Kurban @mustafakurban 15 Aralık 2014 - 23:06 #WhatsApp 10. yılını kutluyormuş 😀 😀 Bunu başlatan kim acaba BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 Burak Özyürek @burakozyurek Bu yıllardır var 15 Aralık 2014 - 23:08 Yanıtla Beğen qx5 @qx5 Eskiden posta kutularına bırakırlardı, "bunu çoğaltıp dağıtmayanlar hapse düşecek, işleri ters gidecek, malı mülkü ziyan olacak" 🙂 15 Aralık 2014 - 23:19 Yanıtla Beğen 1 Asaf Duru @asafduru bi bitmediler zaten 15 Aralık 2014 - 23:20 Yanıtla Beğen İptal
Bu yıllardır var
Eskiden posta kutularına bırakırlardı, "bunu çoğaltıp dağıtmayanlar hapse düşecek, işleri ters gidecek, malı mülkü ziyan olacak" 🙂
bi bitmediler zaten