Kendi çalışmalarımdan 1-2 wallpaper. Görüşlerinizi eksik etmeyin 🙂
#wallpaper #duvarkağıdı #benimmasaüstüm
İndirme Bağlantısı: https://yadi.sk/d/xb_U4c6-a3CLb
#DoctorWho hayaranları için olan 🙂 https://yadi.sk/d/nMmK1v6ldHtN9





Kendi çalışmalarımdan 1-2 wallpaper. Görüşlerinizi eksik etmeyin 🙂
#wallpaper #duvarkağıdı #benimmasaüstüm
İndirme Bağlantısı: https://yadi.sk/d/xb_U4c6-a3CLb
#DoctorWho hayaranları için olan 🙂 https://yadi.sk/d/nMmK1v6ldHtN9





Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
En çok resim olanın tam ortasına şunu yazın bence:
"I'm gamer not because i don't have a life... ...because i choose to have many"
Hocam şuan için vaktim yok ama daha önce öyle şeyler yapıldı diye yazmak istemedim açıkçası. Tabi başka bir zaman yazılı versiyonuda eklerim 🙂
İşte bi hayatım olmadığından değil daha çok hayatı seçtiğimden oyuncuyum gibi bişey. 😀 @serhatyucell (Ha aklıma geldi.Size de Turkcell'in yeni rakibi tarzı "espri" yapanlar var mıydı? 😀 )
Ben oyuncuyum ve bir hayata sahip değilim çünkü kendi hayatımı seçebiliyorum gibi bişey 😀
6 yıl olmuş mu ben bunu yapalı 😀
6 yıl önce konuyu takip etmişim. Teknoseyir sosyal açılalı 6 sene mi olmus😲