100 kişi olmamıza 5 kişi kaldı.
100 kişi olunca Dead İsland Epidemic Hediye Ediyorum
Ayrıca bu Cumartesi Mount and blade warband veya Payday The Heist düzenlemeyi planlıyorum.
Katılmak için :

100 kişi olmamıza 5 kişi kaldı.
100 kişi olunca Dead İsland Epidemic Hediye Ediyorum
Ayrıca bu Cumartesi Mount and blade warband veya Payday The Heist düzenlemeyi planlıyorum.
Katılmak için :

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Payday The Heist herkeste vardır. Warband daha güzel olur bence.
Farketmez belki ikisi birden olur :)) @gsahin
Ama Türk oyunu olması nedeni ile Mount and blade warband olur.
paramı basıyon seğğn ya 🙂
Elimden geldiği kadar. Dead İsland Epidemic bedava geldi.
Akıl vermek gibi olmasın ama bu çekilişleri sadece burda yapmamalısın bence. Başka mecralardan da paylaş. (Belki paylaşıyorsundur. 🙂 ) Böylece daha çok insana ulaşırsın.
Ben kaliteli kitleye ulaşmak istiyorum, ondan. @ismailjr
Payday The Heist olursa gelirim.
Aklımda bulunsun, Steam : BurakOzkes
Youtube kanalın da varsa Nitrado'ya başvurmanı öneririm,ücretsiz server desteği alabilirsin.Bu sayede oyun etkinliklerini daha rahat yaparsın.
hayırlı olsun 100 kişi
Vaaaay sonunda 3 basamakliya ulaştık 🙂 @zaalt