iyi akşamlar arkadaşlar 20 aylık bilgisayarım kendiliğinden kapanmaya başladı
aşırı ısınıyordu fanlardandır diyip leptopu söktüm içinden bi dünya pislik cıktı.
topladım çalıştırdım sıkıntım ise bi ton vida vardı leptopta bi daha temizlemeye gözüm kesmiyor
3 saatimi aldı leptopun hava giriş yerleri için filtre filan varmı veya ne önerirsiniz sizinde basınızdan geçmiştir. garantisi var 5 ay daha kaldı sanırım garantiye gönderip tekrar getirmek kafadan 1 ay o yüzden kendim yaptım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • TC Yüksel Bektas @bektas181

    her hangi bir etiket yok söktüğüm gibi taktım konu o değil garantisi gitse bile canavar gibi bilgisayar
    altı üstü generals, zero hour ve gta 3 vice citi oynuyorum bide age of empire rome diye demo win98 cd içinden çıkan oyun onun hastasıyım başkada oynamıyorum
    filtre filan varmı leptop için model samsung np350v5c sojtr