OnePlus yakında Windows Phone kullanan telefonunu duyurabilirmiş. Şirketin bir yöneticisi Microsoft ile görüştüklerini doğrulamış.
http://www.wpcentral.com/oneplus-reportedly-considering-windows-phone-smartphone
OnePlus yakında Windows Phone kullanan telefonunu duyurabilirmiş. Şirketin bir yöneticisi Microsoft ile görüştüklerini doğrulamış.
http://www.wpcentral.com/oneplus-reportedly-considering-windows-phone-smartphone
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok iyimser bi yaklaşım..
Windows Phone a Google,Adobe,Gameloft... gibi büyük firmalar tam anlamıyla destek vermedikçe gelişmesi zor ,biraz da Android kadar özgürleşmesi çeşitli olması lazım tabii
rüyalarında belki 🙂 şaka bir yana microsoft bu yaklaşımla mobil pazarı denedikçe hiç bir şey elde edemez mobil pazarı 90lardaki pc pazarı değil...
Yıllar boyunca, milyonlarca kullanıcıyı yuzmilyonlarca mavi ekranla, saçma sapan kilitlenmelerle canından bezdirdiler. Windows, mecburen katlandığımız bir eziyetti. Doğan görünümlü Şahin'in marka değeri neyse Windows'un marka değeri de odur desem insafsızlık etmiş olurum, ama 88 model 4 vitesli Şahin, ilk arabamdı, o yüzden insafsızlık etmiş olmayayım 🙂