Cavid CV @cv 14 Eylül 2014 - 16:41 VAY VAY VAY... BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 7 1 10 Yılmaz Atlı @yilmazatli Hemde ne vay 😀 14 Eylül 2014 - 16:45 Yanıtla Beğen Tarık @tarikx Merak ettiğim şey kaç saat bu şekilde duruyor bu düzen 🙂 14 Eylül 2014 - 16:52 Yanıtla Beğen 3 KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk O kadar çok parça var ki yazıcıyı aradım bulamadım bi süre 😀 14 Eylül 2014 - 16:56 Yanıtla Beğen onurConur @onurcubukcu Değişik görünüyor orası kesin.. Ama üç ayrı bilgisayarı yanyana kurup çalıştırmasının mantığı ne onu tam kavrayamıyorum 14 Eylül 2014 - 17:12 Yanıtla Beğen 1 dasulti @dasulti Fakirlikten bilgisayarı çift monitör kaldırmiyor olsa gerek 😀 14 Eylül 2014 - 17:38 Yanıtla Beğen Cavid CV @cv Birde ses sisteminin yeri kotu.. 14 Eylül 2014 - 17:19 Yanıtla Beğen Cavid CV @cv PCI i neyne uzatmis acaba ?@serdaracikyol 14 Eylül 2014 - 17:21 Yanıtla Beğen Cavid CV @cv @ccemboz ortadaki anakartin sol tarafi . 14 Eylül 2014 - 17:26 Yanıtla Beğen Cavid CV @cv @deniz-efe uzaticisi var belliki. Ancag merak etdiyim performans itkisi olurmu bu halda. 14 Eylül 2014 - 17:31 Yanıtla Beğen Cavid CV @cv @ccemboz sisdem iyide yerleri otu, Hamisini biryerde toplamis. 14 Eylül 2014 - 17:39 Yanıtla Beğen İptal
Hemde ne vay 😀
Merak ettiğim şey kaç saat bu şekilde duruyor bu düzen 🙂
O kadar çok parça var ki yazıcıyı aradım bulamadım bi süre 😀
Değişik görünüyor orası kesin.. Ama üç ayrı bilgisayarı yanyana kurup çalıştırmasının mantığı ne onu tam kavrayamıyorum
Fakirlikten bilgisayarı çift monitör kaldırmiyor olsa gerek 😀
Birde ses sisteminin yeri kotu..
PCI i neyne uzatmis acaba ?@serdaracikyol
@ccemboz ortadaki anakartin sol tarafi .
@deniz-efe uzaticisi var belliki. Ancag merak etdiyim performans itkisi olurmu bu halda.
@ccemboz sisdem iyide yerleri otu, Hamisini biryerde toplamis.