ismail berk @iberk 07 Eylül 2014 - 20:43 #CepTelefonuFotoğrafçılığı HTC one m8 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 8 dasulti @dasulti OMG 07 Eylül 2014 - 20:44 Yanıtla Beğen ismail berk @iberk Hayır aslında isteyerek böyle çektim. 07 Eylül 2014 - 20:48 Yanıtla Beğen Fatih @fatihy resim kalitesi gerçekten kötü.... 07 Eylül 2014 - 20:54 Yanıtla Beğen ismail berk @iberk gerçekten kötü de değil şimdi napdınız.... 07 Eylül 2014 - 21:06 Yanıtla Beğen Fatih @fatihy Foto da detay yok, megapikselin düşük olmasının dezavantajı bu, en azında 6-7 mpix olsa daha iyi bir detay kazandıracakmış resme 08 Eylül 2014 - 01:58 Yanıtla Beğen cestlavie @cestlavie nesi kötü yahu? benim mi gözler bozuk? 07 Eylül 2014 - 20:58 Yanıtla Beğen ismail berk @iberk ya şimdi htc nin avukatı gibi gözükmek istemem ama öğle güneşinde çekdim bu fotoğrafı ve hdr veya pozlama ayarıyla oynamadım 07 Eylül 2014 - 21:14 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm O telefondan ziyade ışık şartlarının etkisinden. Başka bir kamera da olsa böyle çekecekti. 07 Eylül 2014 - 21:20 Yanıtla Beğen İptal
OMG
Hayır aslında isteyerek böyle çektim.
resim kalitesi gerçekten kötü....
gerçekten kötü de değil şimdi napdınız....
Foto da detay yok, megapikselin düşük olmasının dezavantajı bu, en azında 6-7 mpix olsa daha iyi bir detay kazandıracakmış resme
nesi kötü yahu? benim mi gözler bozuk?
ya şimdi htc nin avukatı gibi gözükmek istemem ama öğle güneşinde çekdim bu fotoğrafı ve hdr veya pozlama ayarıyla oynamadım
O telefondan ziyade ışık şartlarının etkisinden. Başka bir kamera da olsa böyle çekecekti.