Dünki elektrik kesintilerinden sonra internet de 75 / 20'den bu hızlara düşmüştü. Kayıt açtım bugün geldiler, TT elemeanı dedi ki sokağın başındaki şebekede sorun olmuş, sinyal oradan düşmüş bilgi verdik gelip bakacaklar. Muhtemelen kesintilerden oldu. Hayırsız o evlatları yaa mahallede anasını mikmedikleri tek bi şey bırakmamak için yemin etmişler resmen.

Koskocaman 32 bin tane kilobit İnternetin var daha ne istiyorsun