Vay be biz küçükken bu albümü gazeteler bedava verirdi. Şimdi uçuk paralara satılıyor piyasada da niyeyse yok gibi. İlk koleksiyonculuk tecrübemizdi çoğumuz için. #panini

Vay be biz küçükken bu albümü gazeteler bedava verirdi. Şimdi uçuk paralara satılıyor piyasada da niyeyse yok gibi. İlk koleksiyonculuk tecrübemizdi çoğumuz için. #panini

Son bir saat içinde 182 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Benim de vardı albüm şeklinde. Yapıştırıyorduk albume çıkartmaları. Kutu içinde satılıyordu sakız da çıkıyordu içinden.
Oyunlardaki kasa/sandık açma sistemlerinin babalarından.
6 etiket 150 tl
yanlışın var sanırım.7lisi 75tl.
2030 yılında finiş yapacak.