Vay be biz küçükken bu albümü gazeteler bedava verirdi. Şimdi uçuk paralara satılıyor piyasada da niyeyse yok gibi. İlk koleksiyonculuk tecrübemizdi çoğumuz için. #panini

BeğenFavori PaylaşYorum yap