300 tl imiş, bence ederi budur zaten, 800-900 tl verilmez bi 10 binlik powerbank'a (benim fikrim)
Son bir saat içinde 209 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

bu tarz ürünlerde 3 e 5 e bakılmaz markaya bakılır. takacağın telefon 50 bin lira.
@tangoalfa Kardeşim devir tasarruf devri herşeyin en markalısı en iyisi olsun dersen 50 binlik telefona 10 bin aksesuar parası harcarsın. Tabiki önünüze geleni alın demiyorum ama bu ürünler denetimsiz ürün olsa Migros satmaz bunları. Başına bela olur çünkü.
@temp çok iyimsersiniz 🙂
@tangoalfa Açıklamada koruma devresi olduğu yazıyor kardeşim ben onların yalancısıyım. 😀
@temp koruma devresi var koruma devresi var hocam, ben yine de cihazınızı vergi vs. her şey dahil 6 dolar eden cihaza emanet etmeyin derim