Haydi çektik deneyim işini. Windows vs MAC
https://www.youtube.com/watch?v=4m55Bz9f6GY

Windows’u 30 Yıl Kullandım, Mac’e Geçince Şunu Fark Ettim

30 yıldır Windows kullanan biri olarak Mac deneyimimi, avantajlarını, zorlandığım tarafları ve gerçekten kime uygun olduğunu anlattım.Bu videoda Mac mi Windo...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Tarık @tarikx

    Ellerine sağlık güzel video olmuş da...
    Hocam o masa nedir yüce inanna aşkına. Fare nasıl hareket ediyor. 🙂 Odan geniş ferah. Bi 2,5 3 metrelik ferah bir masa daha güzel çalışmanı sağlar. Benim 22 yıllık bilgisayar masası kullanıyorum. Artık yetmiyor çoklu monitör işinde.
    Masanı genişlet daha rahat ve ferah çalışırsın. Daha iyi hissettirir. Ve çalışma veriminde yükselir.

  • leventp @leventp

    Macbook = Belli bir cihaz, tek bir cihaz.
    Karşısına koyduğunuz, bin tane Windows laptop içinden tek bir tanesi. PC için söylediğiniz her şey sadece o laptop için geçerli, tamamı için değil. Dolayısıyla sadece tek bir Windows laptop kullanılarak yapılan dev genellemeler gayet yanıltıcı. "Hoparlörü daha iyi" diyorsunuz, hoparlörü çok daha iyi bir sürü dizüstü var. "Haptic yok" diyorsunuz, haptic olan bir sürü başka dizüstü var.

    • Ahmet Serhat @aserhat

      Doğru, ama onu belirttim. Bir çok Windows laptop var dedim, bendeki ile kıyasladığımı da belirttim. Bunda OLED var başka bir çok laptopda da yok ama yaklaşım olarak MAC Pro olmasa da Air modellere yakınsanmış bir model bu neticede.

    • özden akbaş @carter

      bende nispeten uzun yıllar windows kullandıktan sonra mac'e geçtim ve gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki çok memnunum (hala windows ve arada linux kullanıyorum). Levent abinin de dediği gibi belli ve tek olması mac/macOS'u bir çok konuda çok güçlü kılıyor fakat windos işletim sistemin de kötü yönetildiğini düşünüyorum. en basit örnek notepad'e AI eklemek yahu çevrede kimse yok mu ya buna ne gerek var arkadaşlar diyen. bişey ekliyor sonra yok ya olmadı diyor geri çekiyor bu bakımdan ne geldiğinin anlamı var ne gittiğinin macOS bu bakımdan daha iyi, böyle bir durum yaşadığımı hiç hatırlamıyorum. tabi windows'un bir yanı var ki bütün bunları unutturan aldığınız PC'lerin neredeyse hepsine kurulabiliyor olması.
      ezcümle bence macOS daha iyi bir işletim demektense daha iyi yönetilen bir sistem demek, windows içinde kötü yönetilen bir sistem demek daha isabetli olur.

    • Ahmet Serhat @aserhat

      @carter ben ikisinin de kötü yönetildiğini sanmıyorum. Farklı tarzları var.