Bir baska Logitech sacmaligi daha, calismak icin neden internete baglanma geregi duyuyormus?
En fazla internet baglantisi gerektiren ozellikleri(firmware guncellemesi kontrol etme gibi) devre disi birakirsin bu kadar.

https://x.com/wesbos/status/2046947361423785987 #Logitech

BeğenFavori PaylaşYorum yap