Bir baska Logitech sacmaligi daha, calismak icin neden internete baglanma geregi duyuyormus?
En fazla internet baglantisi gerektiren ozellikleri(firmware guncellemesi kontrol etme gibi) devre disi birakirsin bu kadar.
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 273 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
En fazla internet baglantisi gerektiren ozellikleri(firmware guncellemesi kontrol etme gibi) devre disi birakirsin bu kadar...
Logitech: 😏😊
Bu tamamen online tasarım tercihinin kendilerince mantıklı bir nedeni vardır mutlaka çünkü offline versiyonu da var yazılımın. https://hub.sync.logitech.com/options/post/logi-options-offline-manual-I2a7NSJyE6oH2oy
Mevcut yazilimda yapilabilecek bir sey icin iki ayri sekilde mi yayinlamislar 🙂 Hepten anlamiyor bunlar yazilim isinden...
@mrmetalhead Vardır bir nedeni bilemedim 🙂
Bende dün tekrar kurulum yapınca düzeldi.