Selamlar herkese
Migrosta indirime girmişti modeli hoşuma gitti 350 tlye aldim. Markayi hic bilmiyorum ama boyasi modelini cok begendim. Bu aralar 1/32 ler hoşuma gidiyor

BeğenFavori PaylaşYorum yap