Selamlar herkese
Migrosta indirime girmişti modeli hoşuma gitti 350 tlye aldim. Markayi hic bilmiyorum ama boyasi modelini cok begendim. Bu aralar 1/32 ler hoşuma gidiyor




Selamlar herkese
Migrosta indirime girmişti modeli hoşuma gitti 350 tlye aldim. Markayi hic bilmiyorum ama boyasi modelini cok begendim. Bu aralar 1/32 ler hoşuma gidiyor




Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
1500 2000 TLye satılıyor muadilleri. Bedavaya almışsın.
Hocam başka modeller de var mıydı
R8 2019 ve 918 spyder vardı