Cuma günü iyi başladı. Yine cocugu okula biraktim bir Migrosa gireyim dedim Hizli ve öfkeli serisinden en sevdiğim 3 araçtan 2 sini 1/32 olarak buldum Migrosta. Jadanin modelleri 1050 tl ama cok güzeller bence 😁

BeğenFavori PaylaşYorum yap