Cuma günü iyi başladı. Yine cocugu okula biraktim bir Migrosa gireyim dedim Hizli ve öfkeli serisinden en sevdiğim 3 araçtan 2 sini 1/32 olarak buldum Migrosta. Jadanin modelleri 1050 tl ama cok güzeller bence 😁

Cuma günü iyi başladı. Yine cocugu okula biraktim bir Migrosa gireyim dedim Hizli ve öfkeli serisinden en sevdiğim 3 araçtan 2 sini 1/32 olarak buldum Migrosta. Jadanin modelleri 1050 tl ama cok güzeller bence 😁

Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu firmanın 1/64 olanları saçma sapan oranlarda, aşırı büyük lastikli falan oluyor. 1/32'si güzelmiş, düzgün gözüküyor.
Evet Levent abi baya güzeller açmaya kıyamadım 😁
Hayırlı olsun. Jada ürünlerini pek sevmiyorum, orantılarında sorun olabiliyor ve kötü görünüyor. Göze hoş gelen modelleri az. Paketinde mi yoksa açarak mı sergileyeceksiniz?
Teşekkürler 😀 proporsiyon olarak güzeller hocam. Açmak istiyorum ancak içim elvermiyor nedense