Selamın aleyküm cümleten. Bu sene KPSS girecek var mı? Hazır işsiz iken başvuriyim diye düşündüm. Tek sıkıntı en son 6 yıl önce mühendislik fakültesinde matematik vs gördüm. Sıfır değilim ama iyi de değilim. Benim durumumda olup da çalışma düzeni oturtan üyelerin yorumlarını merak ediyorum.
Son olarak puan hesaplama sitelerinde GY yapmanın GK’e göre daha çok puan getirdiğini gördüm. Yani 50 GY yapsam ve 5GK yapsam yine 84 puan falan alır gözüküyor. Ama 30GY 25GK yapsam 84 puana ulaşamıyorum, niye?
Hangi puan türüne baktığınıza göre değişir o.
valla aksine tarih coğrafya vs sıfır bende. 100 soruda 2-3 net yapamam.