Selamlar
Gümrük muafiyeti vs durumları çok sıkıntılı
Bizim burda gümrükte kalan malları alan bir dükkanda böyle bir şey var galiba ne olduğunu tam cozememis
İhtiyaçı olan varsa Instagram adresinden degelendirsin
İzmir dışındaki arkadaşlar ben yardımcı olurum görüntülü wp tan vs onun için teslim alıp kargolarım jetson ise bu alet inanılmaz ucuz

Jetson nano'a benziyor ama onun da versiyonları vardı. Arka tarafında m2 girişleri olan kartı daha da değerliydi diye biliyorum. Birde bu tabi yapay zeka için mantıklı.
Sen diyince şaka maka kutusuda benziyor
Robotistan fiyatı 328 dolar
@mujjer Aynen bu ama kaç gb belleği ? 2 olan birde 4 olanı var. 2 ise onlar ucuz 4 lere var zaten sarı sitede ama 4 ise bu fiyat iyi o zaman.
Asıl bunları alıp ekmeklerine yağ sürmemek lazım; hem gümrüğün hem de gümrüğün imha etmesi gerekir iken etmeyip, milletin hem parasını hem de vergisi yakan ikinci elcilere vermesi nedeniyle...
Gümrükte kalan mallar nasıl,nerede,kimlere satılıyor? Bizim Alma imkanımız var mı?
https://teknoseyir.com/durum/1765077
Maleseff biz değil firma bazında toplu ihale ile alınıyor bunlar