Yurtdisinda yasayan bir arkadasim sirket websayfasini yenilemek istiyor. Bu isle ilgilenen arkadaslar benimle kontaga gecebilirmi? Yaptiginiz isleri benimle paylasin, bende ona atayim, en azindan buradaki arkadaslara bir faydamiz olsun. Site WordPress tabanli olacaktir.
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O işler çok detaylı birşey istemiyorsanız inanılmaz basit ya. benim gibi bu konuda zır cahil birisi bile yapabildiyse herkes yapabilir. Hala uğraşıyor mu bilmiyorum ama profesyonel birşey istiyorsanız buradan @temp yapıyordu görürse yazar.
Site statik olacak, ben az cok ilgilenmistim seneler once ama simdi ne var ne yok bilmiyorum. Ha birde zamanim yok, ben sadece araci olayim dedim, anlasirlarsa ben aradan cekilecegim zaten. Ve evet profesyonel birsey olacak.
@zuvalik Mesela https://www.orcunfix.com/ benim site çok basit. 1 günümü bile almadı yani. Alan adım vardı zaten yeniledim ondan sonra basit birtane de wordpress sunucusu aldım 1 senelik, ondan sonra https için de ssh sertifikası lazımmış onu da beleşe aldım. Teması basit bir tema herşeyi kaldırdım ana sayfa yaptım tamam bitti. 😀
@orcunfix cok guzel olmus ellerine saglik ama sirket icin istenilen seninkinden "biraz" daha profesyonel, SEO'lar falan :).
@zuvalik Aynen o işte sıkıntı. Dur bakalım temp görünce yazar mutlaka.
@zuvalik hocam en kötü wixten yapsr geçersin yapay zeka hallediyor kaldiki statik sayfa. Frontend işleri bitti.
@orcunfix Üstad teşekkür ederim önerin için 🙏
@zuvalik Hocam merhabalar. Bana bir iletişim adresi bırakabilir misiniz daha detaylı görüşelim.
Sosyal medya hesaplarınız, telegram, whatsapp v.s. olabilir.
@zuvalik
@temp [email protected] buraya yaz istersen, oradan devam edelim. Tesekkurler.
@zuvalik Mail attım hocam. Sevgilerle.
@temp Simdi baktim email gelmemis.. bir daha bakarmisin/atarmisin. Tesekkurler.
@zuvalik Hocam teknik bir hata olmuş. Kusura bakmayın biraz geç dönüyorum ondan dolayı fakat tekrar mail attım. Şuan ulaşmış olmalı. Tekrar kontrol eder misiniz?