Windows laptopun ekranını MacBook'ta ikinci ekran olarak kullanmak için, dünden beri deniyorum ve bayağı iyi.
https://github.com/antimof/UxPlay
Teknoseyir gündemi
#standup#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 110 ziyaretçi, 35 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ne kadar sistem kaynağı tükettiği önemli.
yanlış yere bakmadıysam windowsta 200 mb ram harcıyor. MacBook AirPlay ile yansıtıyor zaten.