gib gov dan adımıza kesile ne-arşiv faturaları görüntüleyebiliyoruz, ama geriye doğr u2 aya kadar çalışıyor , çok daha geriyi görmenin bir yolu yok mu?
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hocam bu yıl kapandı daha geriye kesilenleri görmenin yolu. son iki ay aktif sadece
önceden görülebiliyor muydu
@loop evet maksimum 1 ya da 2 hafta aralık vererek bakılıyordu
@ssm tam rezalet ya geliştireceklerine downgrade etmişler. izahı da yoktur muhtemelen
@loop 2030'dan önce e-arşivi komple kaldırırlar diye düşünüyorum, herkes efatura mükellefi olur bu gidişle, daha kolay vergi takibi için
firmanız varsa kullandığınız entegratörün portalına düşer hocam, aynı zamanda dijital VD ile kontrol edebilirsiniz
gib govda sekmeler arasında e arşiv ler diye bölüm var ama downgrade etmişler 2 ay ne ki?
2 eskisi siliniyor paket program kulanmanız gerekiyor işletmeler için