Bu Telekom yetkililerini dinleyerek iş yapmıyorum iyi ki. 2 gündür devam eden arıza için geldiler. "Hatta sorun var biz onu hallettik ama modemi de değiştirmeniz lazım modemde de sorun var" gibi bir şey söylediler. Haklı olabilirler dedim çünkü günlerdir sadece güç ışığı yanıyordu modemde. Şansımı deneyeyim bir sıfırlama birde aç kapa yapayım dedim şak diye çalışmaya başladı 😀
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
sorunu karşı tarafa atmak her zaman kolay yol olarak seçilmiştir.
Telekondan dsmarta geçti yıllar önce annemler. Sabah çalışan modem ne hikmetse dsmarta geçince bozuldu ısrarla modeminiz bozuk yeni modem gerekiyor diye diretiyorlar. Bozulduysa siz bozdunuz yeni modemi siz alacaksınız dediğimde ne olduysa modem çalışmaya başladı 🙂
Modem size ait ve onlar yönetemiyorsa her an bozulabilir. 😀
onlar için her zaman problem modemde...
Cok haksiz da sayilmazlarmis hani, hattaki sorun giderildigi halde düzelme olmayinca sorunun devami modemde cikmis, arada reset atmak gerekiyor demekki 🙂