Bu Telekom yetkililerini dinleyerek iş yapmıyorum iyi ki. 2 gündür devam eden arıza için geldiler. "Hatta sorun var biz onu hallettik ama modemi de değiştirmeniz lazım modemde de sorun var" gibi bir şey söylediler. Haklı olabilirler dedim çünkü günlerdir sadece güç ışığı yanıyordu modemde. Şansımı deneyeyim bir sıfırlama birde aç kapa yapayım dedim şak diye çalışmaya başladı 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap