Honor Magic 7 Pro'da telefoto makro özelliği var mı? Vivo x200 Pro'daki gibi bir mod
#honor #vivo #magic7pro
Honor Magic 7 Pro'da telefoto makro özelliği var mı? Vivo x200 Pro'daki gibi bir mod
#honor #vivo #magic7pro
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
x200dekini bilmiyorum ama makro modu var. 3 ayrı kamerada da çalışıyor. normal çekerken de makro modu otomatik açılıyor. dilersen kapatıyorsun.