Keenetic ilk defa kullanıyorum ne kadar zormuş kurulumu. Repeater modunda kurmam lazım aldım o moda şimdi daha internete bağlanmadan firmware yüklemeye çalışıyor 20dkdir downloading yazıyor. Bu nasıl salak bir modemdir ki internet olup olmadığını bile algılamıyor.
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Şimdi yaptım ama bu sefer modem arayüzüne girmiyor
@iyidirmuratsenisormali evet yaptım sonunda ama ana routerdan sabit ip verilmesi gerekiyormus diğer modeme yoksa arayüz yine kapanıyor ip aldığında.
Bu işler genelde sıkıntı. Bir kere çalıştı mı daha dokunmamak lazım.
Şuan 3. resetleme oluyor herhalde ama arayüz donuyor sonra baglanmiyor update edeyim belki düzelir
@x-slymnyldrm Asus alacan aga