Keenetic ilk defa kullanıyorum ne kadar zormuş kurulumu. Repeater modunda kurmam lazım aldım o moda şimdi daha internete bağlanmadan firmware yüklemeye çalışıyor 20dkdir downloading yazıyor. Bu nasıl salak bir modemdir ki internet olup olmadığını bile algılamıyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap