Dostlar selamlar, fotoğraf makinesi alınacak. Bütçe en fazla 23k şu anlık. Kullanacak arkadaşın çok eskiden aynasızda tecrübesi vardı. Genel amaçlı fotoğraf çekimi yapacak (portre+manzara). Ben bu işi araştırırken en son Canon 600d falan popülerdi. Şu an hiçbir fikrim yok, önerileriniz gerekiyor.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bütçeyi biraz daha yükseltsin şunu alsın https://www.fotografium.com/canon-eos-r50-content-creator-kit
incelemeler sonucu bu kitten sipariş edilmiş. size ve tüm arkadaşlara teşekkürler.
@gambler güle güle kullansın, nereden sipariş etmiş?
@gurkan-atilgan bu site üzerinden
@gambler teslim edilmiş mi? önceden haberim olaydı küçük bir bileklik hediyesi falan şaapardık
@gurkan-atilgan teslim edilmiş 🙂 iletişime geçebilirim geç kalmadıysak
@gambler teslim edildiyse geç kalmışız 😀 kargonun içine attırırdım önceden haberim olsaydı
Fujifilm xt-30 veya xt-200 sanırım o fiyatlardalar. Canonlardan nikonlardan (aynalı makineler) çok daha mantıklı olacaktır
çok teşekkürler arkadaşlar gece çekimi de yapacaktı bunlardan hangisi iyi olur diye bir bakalım hepsi şahane duruyor @canberke @gurkan-atilgan
Aynalı makineler fotoğraf tarafında pil ömrü olarak hala çok avantajlı. Ek olarak lens tarafını da düşünürsek yatırımı canon'dan yapmak mantıklı olabilir. 2. elde çok temiz uygun fiyatlara lensleri bulmak mümkün.
güzel bir bakış açısı bunu göz önüne alalım
@gambler ef to rf küçük bir adaptör yatırımı ile eski canon ef-s lensleri attığım bu r50 gövdede sorunsuz kayıpsız kullanabilirsin
https://www.fotografium.com/canon-ef-eos-r-mount-adapter--ef-to-rf
aynalı makineler bitti artık, aynasız olacak her marka hepsi, iphone 5s almak gibi olur aynalı makine almak
@gurkan-atilgan Bi kere fiyat pahalı 😀 2.si alternatif çeviricilerde de lenste autofocus yoksa çevirici genellikle gövdeden yapılan autofocus işlevini geçersiz kılıyor.
Pil konusunda aynalılar avantajlı ancak aynasızlar da çok kötü değiller. Ben 3-4 saat çekim yapıyorum ve yeterli oluyor benim için (hem lenste hem de gövdede stabilizasyon vae, wifi-bluetooth açık) kit lens olarak aynalılarınki çöp, keskinlik zayıf. Derhal değiştirmeli lensi ya da kit lensi düzgün bir paket almalı