Arkadaşlar, bilgisayarınızın ekranındaki sıkışmış pikselleri yazılım kullanarak, ısıtarak geri getirebilir misiniz? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
sıkışmış piksel nedir ?
Telefondan yazdığım için kaynak veremiyorum. Google'da arama yaparsanız karşınıza fazlaca kaynak çıkacaktır.
Terimi Türkçe yazınca kafa karışıklığı oldu. "Stuck pixel" desem...
JScreenFix gibi uygulamalar bunu sağlıyor.
ihtimal vermiyorum ama http://www.inploid.com/post/piksel-tamir-etmek/44131/ bakarsın
Bu tarz uygulamalara rastladım. Birkaç deneme yaptım; ancak ne kadar çalıştırmam gerektiğini bilmiyorum. 10 dakika, 1 saat, 10 saat... Ne kadar?
Bu okşama işini ekran kapalıyken yapmak gerekiyor, değil mi?
Yazılımla ısıtmaktan bahsediyorum.
@ardazeytin mentionlar karıştı galiba 😀 😀
Yazılımla ekran ısınır; ancak bahsettiğim şey fiziksel bir ısınmadan ziyade pikselin ısınması...
@mberko bilmiyorum ki. ihtimal vermiyorum ben pek zaten