https://www.youtube.com/watch?v=ydgV0_ogJyU
Artık sadece askerlerin kullandığı tuşlu takoz telefonlar değerlenmiş fakat millet boşa alıyor. Alıp deprem çantasına falan koyarız diyorlar fakat 1 sene boyunca sinyal vermeyen telefonların imei numarası bloke oluyor.

Bence akıllı telefonlar şarj konusunda daha iyi. Çünkü OLED ekranlı telefonlarda ultra güç tasarrufu moduna alınca telefon Nokia 3310 gibi oluyor ve günlerce şarjı gidiyor. Tabi sadece alo demeye yarıyor ama hayat kurtarıyor. Üstelik şarj edecek imkan olduğunda hızlı şarjla anında doluyor bataryaları.
Baz istasyonları çökünce de hepsi bir işe yaramıyor