İ7 #4700mq yerine i7 #4712 taksam bı sorun olur mu ? Çalma wattları haricinde bi fark göremedim. 4700'ün 47 w , 4712 ise 37 w olduğu için anakart 4712 yi besler diye düşünüyorum. Çıkabilecek aksilikler neler olabilir ?
#TeknoYardım #laptop #yardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap