İ7 #4700mq yerine i7 #4712 taksam bı sorun olur mu ? Çalma wattları haricinde bi fark göremedim. 4700'ün 47 w , 4712 ise 37 w olduğu için anakart 4712 yi besler diye düşünüyorum. Çıkabilecek aksilikler neler olabilir ?
#TeknoYardım #laptop #yardım
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Muhtemelen çalışır ama ürünün çıkış tarihi ile laptopun son güncel bios tarihlerini kontrol et bios tarihinden sonra çıktı ise işlemci çalışmama ihtimali var. Ben 4600m in yerine 4702mq taktım çalıştı.
Bu aklıma gelmemişti teşekkürler
Neden böyle bir değişime gidiyorsunuz hocam ?
Sanırsam 4700 de bı sorun var aynı sorun 4712 de olmazsa teyit etmiş olacağım