[ÇÖZÜLDÜ]

Kestirmelerde bu şekilde bir otomasyonum var. Konuma geldiğimde şebeke modunu 3G yapıyor. Ama konuma gelince bu işlemi yapmak yerine bildirim veriyor sadece. Bildirime tıklayıp Run komutu verince işlemi yapıyor. Bunu otomatik yapmasını nasıl sağlayabilirim?

Aşağıdaki videoda nasıl yapılacağı anlatılmış. Kısaca önce yapmasını istediğiniz işlemi kestirme olarak oluşturup kaydediyorsunuz.
Sonra otomasyonlar kısmından istediğiniz olayı seçip yapması gerekenler kısmına kestirmeler uygulamasını seçip oradan oluşturduğunuz kestirmeyi seçiyorsunuz.
Alt kısımda bulunana çalışamadan önce sor tikini kapatıyorsunuz. Böylece otomatik çalışıyor.
Sol el ile sağ kulağı tutmak gibi oluyor ama çalışıyor.
https://youtu.be/rsAhK3jlQcM

BeğenFavori PaylaşYorum yap