Arkadaşlar bir sorum var telefon kayıtları hakkında.

Mayıs ayında Kıbrıs'a gideceğim iş gezisine gitmişken telefon almayı düşünüyordum fakat bi arkadaş dedi Mayıs ayını bekleyene kadar sıfır kapalı kutu yurt dışı cihazı al kullanmaya başla Mayıs'ta gidip geldiğin zaman kayıt edersin dedi hem zamlı almamış olursun dedi.

Bana bu konu çok mantıklı geldi ama aldığım telefonu Kıbrıstan döndüğüm zaman kayıt ettirebilir miyim yoksa direkt Kıbrıstan mı alıp kayıt ettirmeliyim? Konu hakkında fikri olan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap