Euro'dan Frank'a geçmem gerekiyor. Bankalarda önce TL'ye geçiriyor. Çift dönüşümden dolayı epey maliyet çıkıyor. Tavsiyesi olan var mıdır ?
Teknoseyir gündemi
#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 219 ziyaretçi, 79 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
transferwise gibi bir para transfer sistemine bakabilirsin. alacağı komisyon daha uygun olabilir.