TV ünitesi için aldığım ve hiç kullanmadığım 4 adet ihtiyaç fazlası sıfır ayağı isteyen bir TS kullanıcısına hediye edeceğim. Gönderim PTT kargo ile alıcı ödemeli olacak.
12 cm ayak yüksekliği. Siyah montaj iskeleti üzerine beyaz kaplama takılıyor. Vidaları kutu içinde mevcut. TV ünitesi ve benzeri mobilyalar için uygun.
Güncelleme: Verildi
#Hediye #ücretsiz



Tam ihtiyacım olan şey. Robot süpürge masanı altını temizler böylece.
bilimorg at gmail .com adresine kargo bilgilerinizi yollarsanız sizindir.
@umit2050 Gönderdim. Teşekkür ederim.
Yarın kargoda 👍
Yahu sizin ev de gümrük deposu gibi her şey var 😀
Aslında herkes evdeki envanterini bir dökse neler çıkar. Millet malına kıyamıyor. Atıl olan, ihtiyaç fazlası olan ve hızlıca satılamayan her şey saklayana gereksiz bir yük aslında. Gereğinden fazla bekleyince de işletmelerin "stok maliyeti"ne benzer bir yükü oluyor. Parasal bir kayıp değil ama alan işgalinden kaynaklı bir konfor kaybı diyelim. Siz bir miktar paradan vazgeçerek konforunuzu satın almış oluyorsunuz bir şekilde. Ben olaya böyle bakıyorum.
Geldi. Tekrar teşekkürler.
PTT Kargo'daki sorundan dolayı Aras Kargo'dan vermek zorunda kalmıştık. Umarım çok tutmamıştır.
@umit2050 68 TL tuttu. 🙂