epilatörün verdiği acıyı 10 üzerinden kaç ile puanlarsınız?
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 240 ziyaretçi, 106 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
denemedim ama kız arkadaşım bayağı acıttığını söylemişti, ilk seferinde. onlarca cımbız var içinde.
ne diyeyim sana 😀 soruya bak bir de bana bak 😀
İlk 5 dakika 10/10, sonraki süreçte 2 ye düşüyor acı