Turuncu sitede bir teknoseyir muhabbeti dönmüş z2 incelemesi ile ilgili takip eden var mı?

Buda preview :

Açıkçası E**i bey nezaketini bozmaz diyerekten size ben cevap vermek istedim.

Ey günah işlemekten korkmaz, hak var hukuk var, son yorumu nasıl attın sen.

İki videoyu da izledim, buradaki Xperia Z2 videosu net bir şekilde çok çok daha başarılı.

Teknoseyir'in videosu için sana şunları sorarım;
.... bla bla diye bir şeyler konuşulmuş.

BeğenFavori PaylaşYorum yap