Turuncu sitede bir teknoseyir muhabbeti dönmüş z2 incelemesi ile ilgili takip eden var mı?
Buda preview :
Açıkçası E**i bey nezaketini bozmaz diyerekten size ben cevap vermek istedim.
Ey günah işlemekten korkmaz, hak var hukuk var, son yorumu nasıl attın sen.
İki videoyu da izledim, buradaki Xperia Z2 videosu net bir şekilde çok çok daha başarılı.
Teknoseyir'in videosu için sana şunları sorarım;
.... bla bla diye bir şeyler konuşulmuş.
😀 aynen adını anmak istemedim şimdi 😀
turuncusiteninadresi.com da z2 incelemesinin altındaki yorumların 12. sayfası bize ayrılmış 😀
@eyupcan @ozakin70 @tolgaaaltas
zincirleme isim tamlaması yapmışım 😀
Merak ettim şimdi
Bayramdan sonra herkes tatile çıktı galiba.
Haber akışı çok az, haftalık programlar geçen hafta yapılmadı. En son Z2 de birbirine girdiler.
Bu arada google a turuncu site yazınca donanımhaber çıkıyor.
isme sansür talep ediyorum 😀
Turuncu ney??
Ha anladım dh
Hayır deli değilim
Turuncu site deyince ben de teknosa.com'a bakıyorum. 😀
Onuda pek sevmiyoruz aslında ama neyse 😀
Kötü bişey yok yahu ama bir çatırdama sesi gelmedi de değil 😀