xbox sunumu da bu seneki diger sunumlar gibi cok dandikti. ilgimi ceken hic bir sey gormedim neredeyse...
Teknoseyir gündemi
#BirazMizah#lego#İşeYararYayın#GameBoy#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayarSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Videoda gösterilmesi zor kısımları güzel muhtemelen.
@ozgurg beni hic heyecanlandirmadi. no mans sky'in yenisi gibi duruyor.