Bilgisayarda kurulu tüm driverleri bir klasöre kopyalamak için.
CMD yönetici olarak çalıştırılır.
dism /online /export-driver /destination:"C:\Users\User\Desktop\Driver\"
Komutu çalıştırılır.
Tüm driverlarınız masaüstündeki "Driver" klasöründe.
Dosya yolunu kendinize göre uyarlayın.
#Windowsİpuçları
#PratikBilgi


#Windowsİpuçları
2.7 gb driver çıkardı yuh! Ben de 50-60 mb olur diyordum 🙂
Bende de 2.08 gb çıktı. Ama burada şöyle bir şey var. Windows'un içinde gelen driverlerı da o klasöre koyuyor. O yüzden her şey içinde.
@okanaytimur Evet ama yine en büyük klasör Nvidia, 800 mb klasör :/