Ramazan'da keşfettiğim bir oyun. Baya keyifli, tavsiye ederim. Bu arada oyun şuan beta sürümünde ama gayet oynanabilir durumda. Tek veya iki kişi squad olarak rahatlıkla oynayabilirsiniz. İki kişiden fazla olunca saçmalıyor squad ve eşleştirme olayı. #OyunTavsiyesi
Son bir saat içinde 271 ziyaretçi, 111 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Mekanik ve oynanış açısından, olması gereken Battlefield 2042 diyen eleştirmenler bile var 😀