Bir zamanlar Nokia 6600 almıştım. 32 MB kart takmıştım. Çok sevidiğim vefat eden ilk okul arkadaşımla resim 7-8 kare. kartta yer yok diye telefon hafızasına atmıştım resimleri. Telefon ertesin gün bozulmuştu. Resimleri kurtaramamıştım.
O gündür bu gündür SD kartsız telefondan uzak duruyorum.
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 232 ziyaretçi, 87 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aynen katılıyorum yıllardır İPhone kullanıyorum ve fotolarımı 3 yere yedeklerim hiç veri kaybı yaşamıyorum.