Böyle bir ortamda izlemek vardı . ama evde tek başına izledim.. #Formula1
https://twitter.com/ZeraaZiyaagil/status/1477968592780111872
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
neyine seviniyorlarsa, kural hatası ile velet şampiyon oldu. artık fia'nın canı kimi isterse o şampiyon olacak demektir.
O konuya girmeyee gerek yok.çünkü bariz hatalar var. Daha adil bir yarış olsaydı daha iyi olurdu. ama bu yarıştan bence ders alınıp yapılmayacaktır. ( umarım) Doğru hatılıyorsam artık yarış zamanı takım yöneticileri fia ile göreşemiyecek diye bir karar alınmıştı. Azda olsa engellemek için.
@burakdogn Sporu bilmeyen adam sporu yönettiği sürece ki bu Masi (X bir kişi de olabilir) alınan kararların veya koyulan kuralların hiç bir anlamı olmayacak.
Aynı mekanda Perez'in savunmasındaki tepkileride var mı acaba 🙂
Bilmiyorum 🙁 keşke olsaydı.
Varmış ama savunmanın son kısmı var sadece 🙁
https://www.youtube.com/watch?v=kYZpPC6IYs8
@onay-kalkan https://www.youtube.com/watch?v=ZaXfveVcjF0