Super cahilce bir soru sormak istiyorum,
Mac kullanıyorum . Harici monitörü kullaniyorum soru su;
1- hdmi kablonunu 1.4 mu 2 mi oldugunu nasil anliyorum.
2- monitör 2K ama ben 2K görüntü alabiliyor muyum bunu nasil konttol edebilirim
#TeknoYardım
Super cahilce bir soru sormak istiyorum,
Mac kullanıyorum . Harici monitörü kullaniyorum soru su;
1- hdmi kablonunu 1.4 mu 2 mi oldugunu nasil anliyorum.
2- monitör 2K ama ben 2K görüntü alabiliyor muyum bunu nasil konttol edebilirim
#TeknoYardım
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2) Görüntü ayarlarının üzerinde imleç ile gezinde solda yazıyor.
Teşekkürler bu konuyu çözdü
@gamsizm