Umut hocam nasilsin iyisindir umarim.
Benim bildirimlerim sana gelmiyor mus soyledigine gore ? Teknik bi sorun var galiba @hkellecioglu
Poco F2 Pro, dan gecebilecegim daha iyi bir Poco modeli var mi ?
Bu telefon iyi guzelde, 220 gram telefon, agir elimden dusuveriyor hep 😀
@umtk
Umut hocami konuya sevk edebilecek arkadaslar varsa sevinirim 😀
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Evet iade ettim hocam.
Ya poco f2 pro cidden ağır, kamera asansör mekanizmasından mı bilemedim..
Bide kılıf takınca, tank gibi oluyor telefon 😀
Mi 9T kullandım o hafif ti mesela 😀
Birkaç aydır F2 pro kullanıyorum. Telefon yağ gibi akıyor, batarya ömrü de çok iyi. İlk aldığımda ağırlık olayını ben de yadırgamıştım ama kullandıkça alıştım. Mecburiyet yoksa biraz daha deneyin derim. Bu fiyata daha iyisi yok gibi.
Daha iyi bir Poco yok ülkemizde satılan ama F3 modeli denk görülebilir.