2000TL’ye hangi 3D yazıcıyı önerirsiniz? Ender 3 serisi 1600-1700e bulunuyor mesela. Ama yeni rakip çıktı mı?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachineSon bir saat içinde 89 ziyaretçi, 41 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Anycubic i3 Mega S güzel alternatif
Teşekkür ederim