Merhaba elimde bir cihaz var Samsung telefonu sıfırladım Gmail hesabı girerken kabul etmiyor. Şirket telefonu olarak kullanılıyor muş sanırım şirket maili girmemi istiyor. Bunu nasıl çözebilirim bir yolu var mı yoksa rom filan mı atılması gerekiyor?

BeğenFavori PaylaşYorum yap