KPSS Önlisans sınavına başvuran arkadaşlar 1 oturum parası ödüyoruz değil mi?
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
diyanet sınavı na girersen 2. oturum olur ;normal sınav 1 oturum zirat bankası hesabın varsa ödemelri internetten yapabilirsin,sınav başvurusunuda
Sadece önlisans sınavına giricem yani 40 tl yatıracağım. Doğru mudur?
Ziraat in para yatırılan atmlerinden kartsız işlemle de yatırılabiliyor. Sınavı vs. seçip tc no yazıp parayı atmye verip yatırabiliyorsunuz.