Bakanlığın genelgesinden: İki doz aşısını olan 65 yaş üzeri vatandaşlar dışarı çıkabilecek ancak toplu taşıma kullanamayacak
Millete yaptırdığımız aşıların etkisizligini kabul ediyoruz diyorlar
Aşına güveniyor olsan bu yasak niye
Bakanlığın genelgesinden: İki doz aşısını olan 65 yaş üzeri vatandaşlar dışarı çıkabilecek ancak toplu taşıma kullanamayacak
Millete yaptırdığımız aşıların etkisizligini kabul ediyoruz diyorlar
Aşına güveniyor olsan bu yasak niye
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Nature'da okuduğum kadarıyla aşı olmak hastalığı yaymayı engellemiyor. Aşı, aşı olan bireyi hastalık kaynaklı ölümden koruyor.
Bu arada mRNA aşılarının hastalığı yaymayı da engellediğini iddia edenler var ama bu konuda güvenilir bir kaynaktan okuma yapmadım.