Androide geçtiğimde yaşadığım ios yoksunluğunu hatırladımda tema falan yapıyodum m7 ye ne gunlerdi be 1 seneyı devırdı bakalım iphone 6 yı beklıyoruz 😀
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 232 ziyaretçi, 87 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
valla büyük ekran iphone bide jb yaptınmı tadından yenmez 😀
sen ne diyosun beee 😀