Şu aralar laptop bakıyorum, hafif diye Matebook 14 kafama yatıyor. Sizce çok ağır olmayan 3 boyutlu modellerde (revit, rhino ağırlıkla) ve cad uygulamalarında kullanabilir miyim? Photoshop ve indesign gibi uygulamalar da kullanıyorum, onlarda sorun yaşatmaz diye düşünüyorum. Karar vermeden burada da sormak istedim, fikirlerinizi alabilir miyim?
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Teşekkür ederim, yorumunuz içimi rahatlattı 😀 14 inç hiç kullanmamıştım ama bütçeyi de düşününce daha büyük ekranlı bi model düşünmüyorum ama olsun kullanırım ya 🙂
@secota matebook d16 var aslında aynı işlemci. Büyük ekran için bakılabilir ama ağır ve büyük gelmişti bana, taşıması pek kolay olmaz.
@leto Evet ona da baktım da matebook 14 bütçemin sınırında diyebilirim. Bu yüzden ekran boyutunu sorun etmeden kullanırım 🙂
Aynen 16-512 düşünüyorum zaten, öbür türlüsü çok az olurdu zaten. Mimarlıkta poster hazırlamada kullanacağım zaten, görsellerde çok da renk doğruluğuna ihtiyaç yok diyebilirim. Ne ekranlarla çalıştım bunun bu kadar renk doğruluğu yeter 🙂