Şu aralar laptop bakıyorum, hafif diye Matebook 14 kafama yatıyor. Sizce çok ağır olmayan 3 boyutlu modellerde (revit, rhino ağırlıkla) ve cad uygulamalarında kullanabilir miyim? Photoshop ve indesign gibi uygulamalar da kullanıyorum, onlarda sorun yaşatmaz diye düşünüyorum. Karar vermeden burada da sormak istedim, fikirlerinizi alabilir miyim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap