ben sürekli telefon değiştiren biri değilim garanti süresi dolana kadar kullanırım garanti süresi bittikten sonra değiştiririm ve bin tl üstünde de para ödemem.önerileriniz

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ercan @ercan

    Nasıl bir öneri bekliyorsun anlamadım. Eski telefonunun ederini üstüne koyup mu bin lira veriyorsun yoksa hariç mi? Ayrıca iki senede bir telefon değiştiriyorsan sık değiştiren sınıfına giriyorsun bence.

  • Fearow @fearow

    direk aklıma general mobile discovery geldi tavsiye ederim ancak lumianın modelleride gayet güzel w.phone hoşuma gidiyo bu aralar 😀

  • Cem Arslan @cemarslan1982

    Ben bir telefona bin tl vermem verenede keriz demem adamın çöpe atacak parası varsa verir.bilindigi gibi bütün elektronik ürünlerin garantisi iki yıldır benim şahsi fikrim şudur ki garantisi biten telefonun işi bitmiştir.eski telefonumu satıp üstüne bin tl eklemicem eski telefonumu birine hediye edicem her zaman olduğu gibi.bin tl sınırla garanti süresince beni üzmücek tlf lazım zira piyasada çok tlf var ister istemez insanın kafası karışıyor

    • arcani @arcani

      Samsung grand 2 samsungu sevmem ama fena tel degil. Sony m2 var. Lumia 925.Büyük ekranda 1320 var daha aşağıda moto g, discovery ama bana sorarsınız bin tl nin biraz üstüne çıkıp nexus 5 alın

    • oguz görkem albuz @oguzgorkema

      kardeşim ben s3 kullanıyorum gayette mennunum eger dersen ki en son çıkandan olmasada olur o zaman halen satılmakta olan 2 yıl garantisi olan bir s3 al rahatına bak eger yok illa ki yeni olsun model olsun dersen hiç beklemeden bir moto g al hatta bin liraya 300-400 kadar ekleyip sony xperia z1 compact al 4 sene sorunsuz kullan tercih senin 🙂

  • Ercan @ercan

    Yazmayayım dedim ama yazacağım. Çöpe atacak parası varsa verir diyorsun (bin lira üstü telefonlar için), ama garantisi bitince bin lira verir yeni telefon alırım diyorsun. Sırf garantisi bitti diye yeni telefon almak çöpe atmak olmuyor mu parayı?

    • Cem Arslan @cemarslan1982

      Ercan bey bir telefonun ömrü ne kadardır ? Darbelere karşı düşmelere vs zaten hassastır birde garanti bittikten sonra güncelleme problemleri oluyor bunları göz önünde bulunduruyorum en verimli kullanacagın en fazla iki yıldır.neden firmalar iki yıldan fazla garanti vermiyorlar ?

    • Ercan @ercan

      Yok o açıdan demedim, isteyen istediği zaman değiştirir banane. Bahsettiğim mevzu ordaki mantık hatası. Bin liradan fazla vermek size fazla gelir başkasına normal gelir. Misal başkası da gelip 4 yıldan önce telefon değiştirmek parayı çöpe atmak derse nasıl olacak?
      Neyse mevzu fazla uzadı:) android isteniyorsa moto g, yoksa en az 1 gb ramli bir windows phone alınabilir.

  • Cem Arslan @cemarslan1982

    Samsungu severim ama artık kasa tasarımı baydı her modelinde aynı tarz kasa alcatel de bir model çıkarmıs kasa yine s4 vs kasası gibi kasa