Zamanında incelemesini yaptığım Logitech G930. Ses kaydı falan pek iyi değil ama olduğu kadar diyelim:
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 240 ziyaretçi, 106 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Teknoseyir candır can
çok para çok
Zamanında yakaladığım bir newegg.com indiriminden aldım bende. Türkiye fiyatlarını gördüğümde ağzım açık kalmıştı.