Bir sey sormak istiyorum. Evimde TP-Link'in RE450 V1 menzil genisleticisini kullaniyorum. Soyle bir problem yasiyorum: Diyelim ki merkezi router in oldugu yerden wi-fi ye baglandik telefonumuzla, evde dolasiyoruz ve menzil genisleticinin daha guclu cektigi bolgeye geliyoruz, burada wifi cekmemeye basliyor. Oradayken eger wifi yi kapatip acarsak telefonumuzdan, o zaman (sanirim) menzil genisleticiye baglaniyor ve normallesiyor internet. Aynisinin tersi de gecerli. Ben kullanmaya baslarken, router ya da genisleticinin hangisi gucluyse ona otomatik baglanir diye dusunmustum (bir nevi hucresel veri gibi). Yanlis mi dusunmusum acaba? Ya da bu sekilde calismasi icin bir ayar mi yapmam gerekiyor acaba? Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaslar yardim edebilirse cok sevinirim. Simdiden tesekkurler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap